Alla inlägg den 8 september 2008

Av Ida von Rosen - 8 september 2008 21:44

Det är helt vansinnigt mycket just nu. I princip varenda helg fram till december är uppbokad på ett eller annat sätt. Jag pluggar heltid, planerar bröllop och jobbar lite vid sidan av. Just nu känns det inte som att jag kan göra nåt till 100%.


Bröllopet skulle behöva 150% fokus eftersom det är massor som måste fixas. I skolan har vi en examination 22 resp 23/9, alltså om två veckor! Och jobbet måste skötas det också. Jag längtar till 16/11 när bröllopet är över och jag kan släppa det och bara koncentrera mig på att vara gift, och så längtar jag till efter 23/9 när jag släppa examinationen också.


Jobbet ja, jag har 5 visningar inbokade i oktober nu. *pust*

Jag förstår inte hur jag ska hinna! Hjälp...

Ovido - Quiz & Flashcards