Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Ida von Rosen - 19 oktober 2008 22:18

Nu rä det bara drygt 3 veckor kvar till bröllopet. Jag börjar onekligen bli nervös, men mest för möhippan som jag inte vet nånting alls om. Det enda jag vet är att det antagligen händer på fredag. :o


Vi har i alla fall fixat det viktigaste:

Kläder till mig och K

Kläder till tärnorna och marskalkarna

Möte med restaurangen 27/10 kl 10.30

Möte med prästen 4/11 kl 18.00

Ring är beställd


Det viktigaste som är kvar att fixa är:

Tårta

Brudbuketter, tärnbuketter, corsage


Dessutom har vi fixat solosång till vigseln. Min syster ska sjunga "För kärlekens skull" av Ted Gärdestad. Eventuellt ska K's syster sjunga "Nu är tid att leva" av Åsa Jinder. <3 <3 <3

Av Ida von Rosen - 19 oktober 2008 18:46

8.19 imorse slog barnen upp ögonen och började prata. "Värsta sovmorgonen" tänkte jag och var glad och nöjd, och kände mig rätt pigg. inte så pigg som jag borde ha vart, men ändå helt okej pigg. Lite stressad var jag också, för vi skulle ner och hälsa på I och J, och titta på lilla bebis-A, och åka härifrån vid 9.30


När K gick ut med barnen ur sovrummet tyckte jag att det var lite väl mörkt för att klockan skulle vara nästan halv nio. Klockan i köket stod på 7.19 alltså ingen sovmorgon alls, egentligen, även om barnen oftast vaknar mellan 6.30 och 7. Så besviken! Och det är jag fortfarande...


Förresten hittade K sin telefon igen. Den låg kvar på spåret. Men nu har skärmen spruckit, så han behöver en ny telefon iaf. :/

Ovido - Quiz & Flashcards