Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Ida von Rosen - 21 oktober 2008 19:48

Igår kände jag mig helt mosig i huvudet, och idag vaknade jag och var riktigt risig, så jag fick stanna hemma. Trots att jag alltså har varit sjuk idag har jag, tack vara alvedon och astmaspray, kunnat plugga, så nu är jag nästan helt klar. Så himla skönt! Jag komer nog till och med att klara examinationsuppgiften!


Nu behöver jag bara ha ångest för om jag blir godkänd på VFUn, man måste ju vara där minst 6 timmar per dag, och nu har jag missat en dag. Jag hoppas verkligen att det inte gör nåt. Imorgon ska jag dit i allafall, och då ska jag vara klar med dokumentationen också. Men det borde inte ta så lång tid, och jag har ju två timmar på mig nu, eller till och med upp till fyra, men jag vill helst vara i säng innan midnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards