Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Ida von Rosen - 28 oktober 2008 20:28

Jag kom på i morse att jag hade glömt fixa en massa saker till bröllopet, så nu har jag beställt lila organzapåsar till riset, lila slipsar till marskalkarna och så köpte jag en tiara till mig. Det stod att det avr mörklila stenar i, men på bilden var det mörkt vinröda. Jag hoppas att det var ljuset i bilden som gjorde det, annars får jag väl skicka tillbaka den.

Av Ida von Rosen - 28 oktober 2008 18:58

Jag har principiellt valt att inte ha bilder i bloggen. Men jag börjar fundera om. Ska jag ha bilder ändå? Är ni som läser intresserade av att se bilder på sånt jag funderar på överhuvudtaget?


Sen har jag en till fråga: Ska jag börja lägga upp våra veckomatsedlar med recept här? Och ska jag isåfall lägga en maträtt per dag eller hela veckomatlistan på en gång?

Ovido - Quiz & Flashcards