Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Ida von Rosen - 19 augusti 2008 22:02

Ibland går modehysterin lite för långt... Se bara här på Allt om barn. *fniss*


Jag vet inte hur det är med andra, men jag har då inte brytt mig om hur jag har sett ut under mina förlossningar. det enda jag ahr velat då är att barnet ska ut!  Sen är väl jag den enda i hela världen som tycker att sjukhusrocken är skön. :p

Fast nog finns det väl nackdelar med sjukhusrocken också. Tex signalerar den "SJUK!" och så fort man får på sig den blir man patient. Jag föredrar nog egna käder under förlossnignen ändå. Men kanske inte en snygg designad klänning för ändå rätt mycket pengar. Dessutom borde det väl vara mer praktiskt om den öppnas framtill? Man vill ju ha hudkontakt och kunna amma bebisen när den kommer upp till bröstet, och det funkar ju inte så bra när knäppningen är i ryggen.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards