Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Ida von Rosen - 26 augusti 2008 22:23

Nu är jag iofs hemma, men barnen sover och jag har inte träffat de sen 8.40 imorse. :(

Först skola, sen handledarutbildning så jag kan få körkort nångång, sen var vi hemma vid 22.


Skolan var bara informationsmatning, och så lite uppgifter, jag har nog  80 sidor att läsa till fredag, och en skrivuppgift. Nåja, jag behöver iaf inte göra den på engelska. Boken som alla tycker är så svår tycker jag är rätt lätt, jag menar, den är ju på svenska.


Vi träffades i seminariegrupperna för första gången idag. I vår grupp är vi väl 25 pers varav 7 killar. Sen finns det en grupp till med killar i, totalt är det 7 grupper, med 25 pers i varje. Det är en jämställd utbildning jag går... Jag hoppas det blir bättre med tiden.


Handledarutbildningen var yterligare 3,5 timme informationsmatning, men det var en bra föreläsare och en del matnyttig info. Om sådär 2 månader borde vi ha ett handledarbevis så då kan vi börja övningsköra. Förhoppningsvis har jag kortet till nästa sommar. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards