Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Ida von Rosen - 2 februari 2009 20:53

Den här veckan ha vi vfu, versamhetsförlagd utbildning, typ praktik, och vad händer då. Jo, jag blir sjuk. Sitter just nu hemma med världens förskylning och är tveksam till att jag kommer iväg till min förskola imorgon. Det här är verkligen helt fel vecka att bli sjuk på eftersom jag har saker att göra i förskolan också och inte bara är där för att jobba. Tanken är att vi ska ha med oss tre olika pedagogiska dokumentationer till skolan på måndag. Det kommer jag inte ha om jag är sjuk. En dag brukar inte vara något problem att vara borta, men med en rejäl förkylning blir det ofta mer än en dag. Skit också!


Mysigt var det i alla fall på förskplan idag. Det är så kul att barnen kommer ihåg mig fast det är 1,5 månad sen sist jag var där. Några nya barn har tillkommit också, men det var inga problem att lära känna de heller. Jag längtar verkligen till den dag jag står där med en anställning som förskollärare!

Ovido - Quiz & Flashcards