Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Ida von Rosen - 4 februari 2009 21:27

Gräsänka är man väl egentligen när ens man är bortrest, min man kommer nog hem igen om nån timme.


När jag nattade barnen kom han in och sa att han var tvungen att hämta upp en kompis på Arlanda. Hon hade varit i Luleå och nu hade det hänt nåt så hon var ordentligt upprörd och ville bli upplockad på Arlanda kl 21. Vad ska jag säga om det. Det är väl bara att åka.


Själv tycker jag det är kontigt att en person över 25 år inte kan ta hand om sig själv och ta sig från Arlanda. Jag hoppas att det är nåt seriöst som har hänt och inte en "jag har blivit dumpad av min pojkvän"-kris.


Frågan är om jag ska gå och sova och bli frisk eller om jag ska stanna uppe och kräva svar på vad som har hänt redan ikväll.

Av Ida von Rosen - 4 februari 2009 09:31

Nej, jag kom inte iväg till min förskola igår. Det kändes inte bra att sitta i en barngrup med snoret flygandes. Korkat nog åkte jag och jobbade på kvällen istället, och kom således inte iväg idag heller.


Det innebär i korthet att om jag kommer iväg imorgon har jag två dagar på mig att göra det jag skulle haft en hel vecka på mig att göra. Stressigt värre.


Nu ska jag läsa ikapp sådär 200 sidor. *pust*

Ovido - Quiz & Flashcards