Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Ida von Rosen - 17 februari 2009 10:28

Det är helt galet. Jag var övertygad om att jag hade misslyckats kapitalt på didaktiktentan. Jag var på vippen att inte ens skicka in den, men tänkte att jag får ju lite kommentarer då i alla fall. Det var så illa att jag inte ens tyckte att jag hade svarat på frågorna, utan babblat på om en massa annat.


När jag sen tittade in i Ladok och inte såg tentan inrapporterad i förra veckan trodde jag att tentan hade tappats bort på posten. Enligt reglerna ska vi få veta resultatet 15 arbetsdagar efter inlämningsdatum, det var 6/2.


Igår skuklle jag skicka ett mejl till vår seminarielärare i didaktikkursen, men innan passade jag på att titta in på min studiesida där jag kan se alla tentaresultat. Nu fanns även didaktiktentan med.


Gissa om jag blev chockad när resultatet var ett B!


Jag som knappt öppnade böckerna på hela kursen, utan bläddrade i dem under tiden jag skrev tentan för att hitta rätt avsnitt. Jag som saknade ett par av böckerna .


Wow!

Ovido - Quiz & Flashcards