Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Ida von Rosen - 6 februari 2009 23:53

Nu är jag frisk. Imorse skulle jag till och med till min praktikplats. Men så blev det inte, nej.


V var jätteseg, han skulle sova och var hängig. Så jag fick vara hemma med honom medan Kalle var på inskolning med lilla S. 20 minuter innan bussen gick till dagis skulle han plötsligt dit i alla fall, men då fick han ändå vara hemma eftersom jag inte skulle hinna till min förskola.


Senare på förmiddagen rapade han upp lite kräk. Inte så jag tänkte på det då. Lite uppstötningar kan man ju få.


Lilla S hade det superkul på förskolan. Vi åkte och handlade på eftermiddagen, åt nachos till middag och jag kollade på Let's Dance.


kl 23. 25 ungefär vaknade lilla S och grät. Kalle lyfte upp honom och då kräktes han ner hela golvet. 20 minuter senare kräktes han igen. Riktigt rejält.


Jag får inte bli sjuk!

Ovido - Quiz & Flashcards