Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Ida von Rosen - 5 januari 2009 20:55

Jag, K och barnen åkte till Haninge C efter inskolningssamtalet på förskolan för att byta lite julklappar. Jag passade på att gå in på GinaTricot också för att kolla efter tjocka strumpbyxor. Jag hittade ett par leggings i rätt material (80% bomull, 17% polyamid och 3% elastan), strumpbyxor hittade jag bara i akryl, men jag köpte ett par för att testa iaf.


Julklappsbytet:

Svart basicBH till vit spetsBH. Superskön och supersnygg. Toppen att ha en riktig underklädesbutik nära.


Leggings och strumpbyxor:

Leggingsarna är randiga och strumpbyxorna är strukturstickade. Hoppas de är lika sköna och snygga på.

Av Ida von Rosen - 5 januari 2009 20:52

Vår affär hade sänkt pris på exotiska frukter sist vi var och handlade och idag hade mangon och passionsfrukten äntligen mognat. Vad passar då bättre än en fantastiskt färgglad och god fruktsallad som efterrätt?


Ingredienser:

Mango

Physalis

Passionsfrukt

Apelsin

Hallon

Äpple


Skala och dela de frukter som behöver det och blanda i en skål. För att dämpa surheten serverade vi salladen med lättvispad grädde. *mums*

Ovido - Quiz & Flashcards