Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Ida von Rosen - 28 januari 2009 22:02

Nu samlar jag inte längre vuxenpoäng. Jag har börjat samla tantpoäng.


Tantpoäng 1: Jag stickar, och tycker det är jätteroligt!

Tantpoäng 2: Jag köpte ett nummer av Allers. I och för sig för att jag ville ha semelreceptet, men ändå.


I'm a tant, and I'm proud of it!

Av Ida von Rosen - 28 januari 2009 13:49

Det fungerar faktiskt riktigt bra att baka brödet själv. Här om dagen bakade jag Elin Gawells fiberrutor igen. Det är riktigt goda. Den här gången testade jag att göra dubbel sats, men i samma form (långpanna), resultatet är ett oerhört mastigt bröd som man äter ungefär en halva av/gång.


Gör jag det igen blir det enkel sats eller små bullar.

Av Ida von Rosen - 28 januari 2009 13:41

Kl 15.00 släpps det här:



Blingos vår och sommarkollektion 2009. Jag säger bara wow!

Ovido - Quiz & Flashcards