Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Ida von Rosen - 26 januari 2009 21:10

När jag loggar in på min blogg börjar jag alltid med att titta på kommentarer jag har fått, och blir alltid lika glad. Tack!


Idag hade jag fått en kommentar på inlägget "En bisarr upplevelse" och jag började skratta högt. Jag lyfter fram kommentaren här:


"Hejsan!


Jag arbetar som kundtjänstchef på Kreditor och kontaktar dig efter att ha läst inlägget ovan. Jag vill bara försäkra mig att du har fått hjälp i ditt ärende och känner dig nöjd med vårt bemötande!


I annat fall är du mer än välkommen att kontakta mig på nummer 08 120 120 32.


Vänligen

Sanna Fransson"


Jag har fått påhälsning av kundtjänstchefen på Kreditor. Där ser man. Och till dig Sanna vill jag säga att jag har fått hjälp och jag är mycket nöjd med det allmänna bemötandet hos all personal i kundtjänsten.

Av Ida von Rosen - 26 januari 2009 09:12

Förra veckan bytte jag kurs så jag läser på engelska istället för på svenska. Det är riktigt roligt, kursen är kul och studenterna är trevliga och så är det en mindre grupp så man lär känna alla på ett helt annat sätt. Dessutom vill utbytesstudenter lära känna andra personer på ett helt annat sätt. Superkul!


I vilket fall. Nu sitter vi i en datorsal och ska lära oss Moodle. Moodle är en lärplattform där vi kan diskutera i grupper och så, typ som vilket forum som helst. Det här är något som vi har jobbat med hela hösten i den svenska kursen, så det känns rätt meningslöst, om jag får säga så. Jag hade kunnat vara med på inskolningen av lilla S istället och sluppit stressa iväg hit. Nåväl. Om 6,5 timme slutar jag.

Ovido - Quiz & Flashcards