Alla inlägg den 17 november 2008

Av Ida von Rosen - 17 november 2008 19:37

Jo, så är det. Jag är efter. Fruktansvärt efter, men tack och lov är det jag har missat mest sånt som jag faktiskt har lite koll på sen innan. Men jag har en skrivuppgift, en powerpointpresentation, en muntlig redovisning, över 400 sidor att läsa asap. Det är lite stressigt. Dessutom får vi en hemtenta den 24e som ska vara klar 26e. Men det ordnar sig nog. Jag borde iaf bli godkänd. Förövrigt fick jag ett B som betyg i förra kursen. Gissa vem som är nöjd!?

Av Ida von Rosen - 17 november 2008 00:26

Igår  (alltså 15/11, jag sitter uppe lite sent bara) blev jag fru. Vi vigdes i Lidingö Kyrka tidig eftermiddag och hade efterföljande middag och dans på PaulPetter på Lidingö. Det blev jättelyckat. Helt perfekt skulle jag nog kunna drista mig till att säga. Några småmissar kanske, men det löstes med säkerhetsnålar och lite senare genom ombokning av taxin.


Natten spenderade vi på Lady Hamilton hotell i Gamla Stan. Det var fantastiskt. Vi hade bokat ett Hjärtepaket som kostade 3050 kr för oss två, och då ingick en flaska champagne (Taittinger), jordgubbar, choklad, frukost och två timmar privat i deras relaxavdelning. Det var underbart! God champagne, god choklad, goda jordgubbar, god frukost, fins rum, fina och spännande saker att titta på överallt osv. Det enda tråkiga var att deras 1400-talsbrunn som används som avsvalkningspool vid bastun var ur funktion, så vi har sagt att vi måste dit när den är i funktion också. :p


 Totalt sett är jag 98% nöjd med bröllopet! :D

Ovido - Quiz & Flashcards