Alla inlägg den 2 november 2008

Av Ida von Rosen - 2 november 2008 22:09

Egentligen gillar jag den här bloggleverantören, för det är lätt att få ett personligt utseende på bloggen. Men jag vill kunna ha bilder mitt i texten, och det går inte här. Men samtidigt vill jag enkelt kunna ändra utseendet på bloggen, och det kan jag itne hitta nåt bra sätt att göra på nån annan, om man inte håller på och grejar i htmlen. Beslutsångest...

Av Ida von Rosen - 2 november 2008 21:56

I går var vi på Underbarabarn-mässan hela dagen med hela familjen, vi var där vid 11 och kom därifrån ca 17.30 Och trots det hann vi inte med hela mässan. Barnen fastnade i varenda monter med leksaker och jag fastnade i ett par montrar jag också. Bland annat hittade jag ett nytt bärdon som jag måste ha! Baby*back heter det och är en försvenskad canga som man fäster runt överkroppen med kardborre och spänne och avlastar enormt bra! Jag är helt kär! Kika in på deras hemsida www.babyback.se/ för att läsa mer!


Idag jobbade jag där, i Blingos (www.blingo.se) monter såklart! Först strosade jag omkring utan barn, men med syster (Pååp-Ankaa), och tittade på det jag och familjen missade igår. Hittade en del snyggt, men med begränsad budget blev det inte mycket shoppat. Sen hade jag superkul i Blingos monter, det var full rulle fram till 16.45 ungefär, och då stängde mässan kl 17. Det var tydligen högtryck hela helgen, på fredag kväll fick Benny rycka ut och slänga på lite fler kartonger med kläder på tåget från Malmö för att vi inte skulle stå där utan kläder resten av helgen. *pust*

Men det gick bra, även om det var rejält utplockat på slutet.

Ovido - Quiz & Flashcards