Direktlänk till inlägg 2 november 2008

Mässa hela helgen

Av Ida von Rosen - 2 november 2008 21:56

I går var vi på Underbarabarn-mässan hela dagen med hela familjen, vi var där vid 11 och kom därifrån ca 17.30 Och trots det hann vi inte med hela mässan. Barnen fastnade i varenda monter med leksaker och jag fastnade i ett par montrar jag också. Bland annat hittade jag ett nytt bärdon som jag måste ha! Baby*back heter det och är en försvenskad canga som man fäster runt överkroppen med kardborre och spänne och avlastar enormt bra! Jag är helt kär! Kika in på deras hemsida www.babyback.se/ för att läsa mer!


Idag jobbade jag där, i Blingos (www.blingo.se) monter såklart! Först strosade jag omkring utan barn, men med syster (Pååp-Ankaa), och tittade på det jag och familjen missade igår. Hittade en del snyggt, men med begränsad budget blev det inte mycket shoppat. Sen hade jag superkul i Blingos monter, det var full rulle fram till 16.45 ungefär, och då stängde mässan kl 17. Det var tydligen högtryck hela helgen, på fredag kväll fick Benny rycka ut och slänga på lite fler kartonger med kläder på tåget från Malmö för att vi inte skulle stå där utan kläder resten av helgen. *pust*

Men det gick bra, även om det var rejält utplockat på slutet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida von Rosen - 5 mars 2009 11:37

Från och med idag hittar ni mig på:   http://zandrama.wordpress.com   Jag hoppas såklart att ni fortsätter följa mig och min jakt på ett miljövänligt liv.   So long!  zandrama ...

Av Ida von Rosen - 4 mars 2009 22:20

Nu har vi skrivit kontrakt på huset. Inflyttning om knappt 4 månader.   Dags att sälja lägenheten. I helgen blir det till att städa, för på måndag är det fotografering. 15 och 22/3 är det visningar här och så hoppas vi såklart att lägenheten säljs så...

Av Ida von Rosen - 2 mars 2009 22:22

Väldigt läskigt och samtidigt väldigt spännande är det. Det är inte klart till 100%, men på onsdag morgon skriver vi kontrakt på ett rad/kedjehus 400 meter från där vi bor nu.   Precis utanför tomten finns en sandlåda och lite gungor. Lagom långt bo...

Av Ida von Rosen - 1 mars 2009 23:35

Enligt kalendern är det vår nu.   Ute är det -6,6 grader kl 23.30 och nästan 2 dm snö.   Enligt SMHI är det vår när dygnsmedeltemperaturen ligger över noll grader.   I solen på dagarna märks det att våren är på gång, likaså på humöret.   Imorgon, oc...

Av Ida von Rosen - 25 februari 2009 23:31

Gårdagen kom med dödsbud. En nätbekant somnade in 16/2 efter att ha kämpat mot cancer.   Efter sig lämnade hon man och tre små pojkar.   Det är tomt. Trots att vi knappt kände varandra är det tomt. En mamma, vän, fru, och förebild har gått vidare all...

Ovido - Quiz & Flashcards