Alla inlägg den 1 december 2008

Av Ida von Rosen - 1 december 2008 14:56

Igår framför Bolibompa passade jag på att klippa håret på hela familjen, plus syrran.


K fick klippta toppar och rakad nacke. Han har mycket hår nedanför hårfästet som bara är fjunigt och blir max 2 cm långt, så det rök. Och jösses vad mycket snyggare det blev! När jag dessutom klippte topparna så såg håret helt plötsligt fräscht ut. Riktigt bra!


A fick luggen klippt. Tyvärr lyckades jag inte bibehålla formen, utan luggen blev rak. A blev iaf nöjd, och det är väl huvudsaken-


V fick håret lite kortat för att få bort spretet. Tyvärr lyckades jag göra det alldeles för kort, så jag är lite ledsen. Han blev söt, men jag hade velat behålla längden lite mer. Tack och lov växer hår ut igen, och V verkar inte missnöjd.


S hade jag egentligen inte tänkt klippa, men han klättrade upp på pallen och skulle absolut få håret klippt, så jag jämnade lite runt öronen och jämnade till tuppkammen mitt på huvudet.


Sen passade jag på att klippa mina egna toppar också.


Allt framför Bolibompa hemma i vardagsrummet, undra hur många hundra vi sparade in på det?

Ovido - Quiz & Flashcards