Alla inlägg den 18 december 2008

Av Ida von Rosen - 18 december 2008 13:27

Jag glömde skriva det här igår. Det var för mycket som hände.


Vid lunch igår hämtade jag ut tenta nr 2. En tenta som jag var otroligt nervös inför, och väldigt orolig för att inte bli godkänd på. När jag stod i kön till receptionen så malde tankarna om att skriva om tentan på jullovet, hur jag skulle få tillbaka böckerna av M och allt sånt.


När jag står där framme fick jag först frågan om vilken grupp jag tillhörde. En stund fick jag hjärnstillestånd, men fick ur mig:

"Nr 2, tror jag"

När hon kommer med den mappen var det rätt iaf. Sen står hon och bläddrar och jag ser alla betygen:

F, F, F, E, Fx, F, F, C, D, F, F, A... Jag tror att över hälften i vår grupp fick F eller Fx. I första vändan hittar hon inte min tenta, men sen hittar hon den näst längst upp. Betyget stod på framsidan, så jag kunde kollade på en gång. Det var godkänt.


Jag fick till och med



C!


Nu kan jag slappan av över jul. Lite ska jag försöka läsa ikapp under lovet, men jag behöver inte oroa mig för nån gammal tenta. Dessutom har jag tagit alla poäng hittills. Nu är det bara två rapporter till som ska skrivas och nog sjutton borde jag klara de också.

Ovido - Quiz & Flashcards