Alla inlägg den 22 december 2008

Av Ida von Rosen - 22 december 2008 20:35

Hela helgen har gått åt till julstök, vilket har gjort att jag knappt har suttit fem minuter vid datorn.


I lördags var jag och barnen traditionsenligt och högg gran hos K's moster utanför Östhammar. Det är en fantastiskt fin gran och idag efter Bolibompa blev den klädd. Nu är det ordentligt med jul i hela huset.


Igår var jag och barnen, och senare även K hos K's syster och firade lite lilljul för kusinen L som nu är i Spanien med sin pappas familj. Det var jättemysigt, och L blev glad för sina julklappar.


Idag har vi julhandlat och fixat de sista paketen. och så har jag städat, men det syntes såklart inte efter att julgranen var klädd. Nu ska jag gå och baka den tredje satsen med pepparkakor i år. Nu ska det även bli ett pepparkakshus och jag letar efter en bra mall på nätet, för det orkar jag inte göra själv i år.  Här finns det ruskigt snygga pepparkakshus med mallar!


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards