Alla inlägg den 3 december 2008

Av Ida von Rosen - 3 december 2008 22:15

Dagen efter att jag hade klippt Vs hår var det en test som såg helt malplacerad ut, så den klippte jag av. Sen blev jag jättenöjd med hans hår. Framförallt blev jag nöjd med att det blev en unisexvariant av kort hår. Han har lite samma frisyr som Stina i "Saltkråkan", fast med längre lugg.

Av Ida von Rosen - 3 december 2008 22:08

Förra kursen höll jag på att få magsår pga alla konflikter i arbetslaget. På en månad blev jag utskälld 2-3 gånger av en person. Dessutom hamnade jag mittimellan två grupperingar i arbetslaget (som bestod av 5 personer).


Nu har en ny kurs börjat och jag har äntligen fått ett nytt arbetslag. Läraren frågade om vi ville jobba i samma arbetslag som i förra kursen och jag sa snabbt "NEJ!".Sen bestämdes det att vi visst skulle vara i samma arbetslag, varav jag pratade med läraren och så bestämde vi att splittra vårt arbetslag och flytta in oss i de andra arbetslagen. Så nu har vi jättestora arbetslag med 6-7 personer i varje, men hellre det än magsår.


Efter seminariet åkte jag till Akademibokhandeln och köpte "Didaktik för lärare" och lite julklappar. De hade erbjudande på böcker (4 för 3) så jag fick fyra böcker för 450 kr ungefär. Helt ok.

Ovido - Quiz & Flashcards