Alla inlägg den 10 december 2008

Av Ida von Rosen - 10 december 2008 20:29

Idag var jag ute på VFU. Uppgiften var att observera didaktiska situationer. Med mig hem hade jag 10 sidor med observationer. Jag är helt klart nöjd med resultatet och känner att jag har fått gjort det jag skulle. enda nackdelen är väl att jag inte ska vara där på länge nu. Igen.


Det är så roligt när man kommer till en förskola och barnen klänger sig fast på en. När de spontant kommer och klättrar upp i famnen eller frågar en om nånting. För de är jag en i personalen helt enkelt. Jag har haft så himla kul idag och när jag kom hem hade jag skrattet bubblande i bröstet istället för att vara sur och grinig och fräsandes. Varför ska det vara en så fruktansvärt tråkig utbildning till ett så fantastiskt roligt jobb?!

Ovido - Quiz & Flashcards